Ако имате бизнес в сферата на онлайн търговията, вие работите в една от най-бързо развиващите се и постоянно променящи се индустрии.
В проучването на Dash ще откриете някои от ключовите статистически данни за потребителските навици и ефективността на маркетинга в онлайн търговията за 2023 г.
Ключовите изводи от проучването са, че:
1. Пазарът на електронната търговия възлиза на 6,3 трилиона долара в световен мащаб.
2. Въпреки забавянето, прогнозите за растеж на продажбите в електронната търговия предвиждат ръст от 10% през 2023 г.
3. Безплатната доставка остава най-убедителният двигател за покупка за онлайн купувачите.
4. 75% от пазаруващите онлайн споделят, че снимките на продуктите влияят върху решенията им за покупка.
5. Допълнителните разходи при плащане са причина за 48% от изоставените колички.
6. Лоялността увеличава стойността на клиентите 22 пъти.
Подробна информация от интервюираните експерти ще откриете в следващите графики:
Най-популярни платформи за онлайн търговия
по брой активни уебсайтове (в млн.)
No Data Found
Година: 2022
Източник: Shopify
Топ 10 държави по онлайн продажби за 2022
в млрд. щатски долари
No Data Found
Година: 2023
Източник: Dash
Онлайн пазаруване според вида устройство
телефон/компютър (съотношение в %)
No Data Found
Какво стимулира потребителите да купуват онлайн?
данни в %
No Data Found
Какво кара потребителите да изоставят количките си?
данни в %
No Data Found
Как научават купувачите за новите брандове онлайн?
данни в %
No Data Found